Elektronická schránka

V poslednom období sa čoraz častejšie skloňuje výraz elektronická schránka a elektronický podpis. Ak ste firma, škola alebo organizácia, skôr či neskôr vás táto problematika neminie. Zriadiť elektronickú schránku, aktivovať ju a používať, je celkom jednoduché. Nie každý je ale ITčkar a vie si nainštalovať potrebné programy na plnohodnotné fungovanie. Preto ak chcete ušetriť čas a nechať si celú schránku nastaviť, vieme vám pomôcť. Poskytujeme kompletný balík, vďaka ktorému vám všetko nastavíme tak, aby ste mohli elektronickú schránku používať. Balík obsahuje:

Zriadenie elektronickej schránky

  • Vykoná sa kontrola, či má škola už zriadenú elektronickú schránku
  • Ak nemá, vyplníme žiadosť a dáme inštrukcie ako postupovať
  • Inštalácia potrebných programov (eIDklient, ovládačov čítačky IDBridgea pod.)
  • Spustenie elektronickej schránky a aktivácia
  • Vysvetlenie ovládania a orientovania sa v elektronickej schránke
  • Inštalácia programu potrebnú pre otváranie dokumentov podpísaných elektronickým podpisom D.Launcher
  • Oboznámenie s možnosťami podpisovania elektronických dokumentov

Technická podpora:

  • Riešenie vzniknutých problémov v prípade nekorektného fungovania
  • Zabezpečená diaľkovým prístupom prostredníctvom aplikácie Teamviewer

Výhody balíka:

  • Prenesenie technických problémov na nás
  • Dostupnosť technika 7 dní v týždni
  • 24 hodinová telefonická a on-line podpora cez internet
  • Následná technická podpora v rozsahu 0,5 hod v cene balíka

 

Cenu za balík nájdete v našom cenníku tu