Elektronická schránka
V poslednom období sa čoraz častejšie skloňuje výraz elektronická schránka a elektronický podpis. Ak ste firma, škola alebo organizácia, skôr či neskôr vás táto problematika neminie. Zriadiť elektronickú schránku, aktivovať ju a používať, je celkom jednoduché. Nie každý je ale ITčkar a vie si nainštalovať potrebné programy na plnohodnotné fungovanie. Preto ak chcete ušetriť čas a nechať si celú schránku nastaviť, vieme vám pomôcť. Poskytujeme kompletný balík, vďaka ktorému vám všetko nastavíme tak, aby ste mohli elektronickú schránku používať. Balík obsahuje:
Zriadenie elektronickej schránky
- Vykoná sa kontrola, či má škola už zriadenú elektronickú schránku
- Ak nemá, vyplníme žiadosť a dáme inštrukcie ako postupovať
- Inštalácia potrebných programov (eIDklient, ovládačov čítačky IDBridgea pod.)
- Spustenie elektronickej schránky a aktivácia
- Vysvetlenie ovládania a orientovania sa v elektronickej schránke
- Inštalácia programu potrebnú pre otváranie dokumentov podpísaných elektronickým podpisom D.Launcher
- Oboznámenie s možnosťami podpisovania elektronických dokumentov
Technická podpora:
- Riešenie vzniknutých problémov v prípade nekorektného fungovania
- Zabezpečená diaľkovým prístupom prostredníctvom aplikácie Teamviewer
Výhody balíka:
- Prenesenie technických problémov na nás
- Dostupnosť technika 7 dní v týždni
- 24 hodinová telefonická a on-line podpora cez internet
- Následná technická podpora v rozsahu 0,5 hod v cene balíka
Cenu za balík nájdete v našom cenníku tu