Za malé firmy považujeme zákazníkov, ktorý majú od jedného počítača do 50 počítačov. Či už sa jedná o začínajúceho podnikateľa alebo etablovanú firmu so zamestnancami, takýto zákazník využije naše služby na plno. Je to z toho dôvodu, že pri takomto počte počítačov sa firme nevyplatí mať zamestnaného vlastného ITčkára. Dobrému IT technikovi musíte dať aspoň 900€ mesačne, aby Vám neodišiel. V nákladoch pre firmu to však činí vyše 1.600€ mesačne, nehovoriac o dovolenkách, PNkách a podobných záležitostiach, ktoré vás pri zamestnancoch prekvapia. Ak v tomto prípade využijete náš IT outsourcing , je to pre Vás cenovo výhodnejšie. Ďalšou nespornou výhodou, ktorú získate je, že sa nemusíte trápiť kto zastúpi ITčkára, keď bude na dovolenke. Naša firma si dovolenku neberie, vždy musí byť dostupný nejaký technik, ktorý sa v prípade problémov o IT postará.
Pri malých firmách, našimi službami plne nahradzujeme zamestnanca. Staráme sa o všetky počítače, servere, tlačiarne, sieťové zariadenia a pod. Spravujeme celú sieť diaľkovo, aby sme v prípade problémov vedeli okamžite zareagovať. Zmluvne majú naši zákazníci garantovanú dobu zásahu najneskôr 4 hodiny od nahlásenia poruchy. V praxi sme však u zákazníka zväčša do 1 hodiny. Výpadky serveru a internetového pripojenia riešime prednostne a je to pre nás najväčšia priorita. Ak zákazník využije náš balík služieb, má dostupnosť technika 24 hodín denne a 7 dní v týždni. Balík je bez obmedzenia počtu výjazdov a hodín strávených technikom(ako jediná firma v SR). Preto si viete lepšie nastaviť mesačné výdavky rovnako, ako pri zamestnancoch. Viete, že Vás naše služby budú stáť presne toľko, koľko máte v zmluve a nič viac.
Zákazníkom robíme kompletnú evidenciu IT zariadení a na základe nej vieme približne s ročným predstihom plánovať IT výdavky. Ďalšou výhodou je bezplatná diagnostika zariadení. Ak sa pokazí počítač, server alebo tlačiareň, vieme vykonať diagnostiku a následne určiť náklady na opravu. Ak je oprava nerentabilná, navrhneme kúpu nového zariadenia. V 10% prípadov kedy nevieme identifikovať závadu, musíme zariadenie poslať do autorizovaného servisu na diagnostiku.
Snažíme sa u zákazníka využívať všetky moderné technológie, ktoré mu uľahčia prácu. Vaši zamestnanci si nemusia posielať stovky mailov, aby vyriešili jednu záležitosť. Učíme zamestnancov a firmy, ako využívať cloudové služby a zdieľanie. Viete si tak zjednodušiť svoju prácu a práca na spoločných projektoch zrazu bude jednoduchá.
Naše služby sú však ďaleko komplexnejšie a ďalšie výhody, ktoré získate našim balíkom služieb získate tu.
Comments are closed.